• Czerwony Kapturek i Wilcze Serce

31.42
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Średnia dostępność
Waga 0.38 kg
ISBN 978-83-67749-43-5

DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ

Delilah jako dziecko przeszła zbyt wiele. Została sprzedana przez ojca na nałożnicę przywódcy Żmij, co odebrało jej chęć do życia. W tamtym czasie podróż przez mękę pomógł jej przetrwać chłopiec, którego poznała w lesie i nazwała Wilcze Serce. Jednak i on skrywał tajemnice, o których nigdy nie opowiadał swojemu Czerwonemu Kapturkowi. Aby móc się przyjaźnić, poprzysięgli, że nie zdradzą sobie prawdy o tym, kim w rzeczywistości są. Pewnego dnia dziewczyna myśli, że jej koszmar się skończył. Niestety nie wie, że wraz z jej największym oprawcą odejdzie również chłopak, który dawał jej namiastkę bezpieczeństwa. Delilah jest zmuszona wyjechać z miasta, a kiedy wraca do niego po kilku latach, mężczyzna, którego zwą Wilkiem, wyciąga po nią swoje łapy. 
Delilah zostanie wciągnięta do świata, którego się boi, ale ona nie jest już tą samą osobą, którą była kilka lat temu. Jednak gdy Wilk oświadcza jej, że musi spłacić dług z dawnych lat, dziewczyna nie podejrzewa, że pozna granice szaleństwa i rozkoszy. Wejdzie w świat cielesnej przyjemności i gangów. Wilki i Żmije od lat walczą ze sobą na śmierć i życie, a pojawienie się Kapturka sprawi, że ich wzajemna nienawiść eskaluje. Czy w tej bajce Czerwony Kapturek pokona Wilka, czy to Wilk w ramach zemsty zje nieposłusznego Kapturka? A może oboje zginą ukąszeni przez Żmije?
Autorka wraca do czytelników z dark erotykiem, który udowodni, że baśnie z dzieciństwa były przesłodzone.
Prawda brzmiała zupełnie inaczej, a ten retelling Czerwonego Kapturka wam to udowodni. 

Data wydania:
2024-01-12
Status:
Nowość
Wydawca:
Black Rose
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Format:
13,5x20,5
Rok wydania:
2024
Autor:
Paulina Zalecka
Stron:
368
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.