• Ciao! Włoskie opowieści, miejsca i smaki

Brak towaru
53.59
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Brak towaru
Waga 0.586 kg
ISBN 978-83-8103-816-4

Każdy gdzieś czuje się jak w domu. My czujemy się tak we Włoszech.

Tu wracamy, by odwiedzić znajome miejsca i odkrywać zupełnie nowe. By naładować baterie, przewietrzyć głowę i nasycić serce.

Zapraszamy cię w podróż do pięciu włoskich miast, które nas fascynują. Każde jest inne, każde z charakterem oraz... własną, wyjątkową kuchnią.

Od Wenecji, która wydaje się być snem na jawie, przez Bolonię w kolorze ochry, majestatyczny Rzym, tętniący życiem Mediolan, po elegancką Florencję. Zdradzimy ci nasze ukochane adresy, zabierzemy do topowych restauracji i barów. Pokażemy lokalne targi, kolory, aromaty i smaki. Poznamy z kobietami, które uosabiają ducha tych miejsc.

Przygotujemy też pyszne dania, inspirowane lokalnymi przepisami i specjałami. Na co masz ochotę? Na tortellini skąpane w śmietance, młody bób z pecorino, klasyczne risotto, smażone czy włoskie pączki wypełnione czekoladą?

Ciao!

Jedziesz z nami do Włoch?

CIAO!to szansa, aby wybrać się z dziewczynami w podroż poprzez smaki, zapachy i miejsca znane tylko miejscowym i zaznać prawdziwej Italii.

Katarzyna Ciejka, autorka bloga i profilu Travelicious

Niezwykłe przewodniczki zabiorą cię do lokalnych restauracji, barów i trattorii. Popłyną na drugi koniec weneckiej laguny, tylko po to, aby zjeść kolację w niewielkiej rodzinnej osterii na wyspie Mazzorbo.

Ania Kuczyńska, projektantka

Autorki zapraszają na spacer po najbardziej wysmakowanych kąskach Italii, szepcząc nam do ucha swoje kulinarne sekrety.

Michał Korkosz, autor książek kulinarnych i bloga Rozkoszny

Data wydania:
2022-12-01
Status:
Nowość
Wydawca:
Pascal
Oprawa:
Twarda
Format:
16,5x24,2
Rok wydania:
2022
Autor:
Małgorzata Minta,Flavia Borawska
Stron:
256
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.