• CD MP3 Zemsta fortuna i namiętności Tom 2

26.73
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Mało
Waga 0.084 kg
ISBN 978-83-65449-97-9

DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ

Drugi tom nowej serii Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk, autorki bestsellerowej Cukierni Pod Amorem!

Sytuacja polityczna w Polsce coraz bardziej się komplikuje. Do kraju wkracza armia rosyjska, a zwolennicy Augusta III i Stanisława Leszczyńskiego dzielą się na wrogie obozy. Nie pozostaje to bez wpływu na zwykłych ludzi, którzy tracą nie tylko majątki, lecz przede wszystkim bliskich zaangażowanych w działania zbrojne.

Zofia z lękiem przyjmuje do wiadomości decyzję ukochanego o przyłączeniu się do walki. Tym bardziej, że zagrożeniem okazuje się nie tylko wróg, lecz także skłonna do intryg rywalka? Czy skromnej młodej wdowie uda się z nią wreszcie wygrać?I czy klątwa czarownicy wypełni się do końca?
Fascynujące bohaterki, pełna namiętności fabuła, szybkie tempo, częste zwroty akcji - tej serii nie można przegapić!
Leszek Wojtaszak - aktor, absolwent krakowskiej PWST. Poznaniak z urodzenia i charakteru, zdystansowany do świata i siebie. Indywidualista, samotnik, z wszystkich dźwięków najbardziej lubi ciszę. Posiadacz czarnego pasa w sarkazmie.

Małgorzata Gutowska-Adamczyk jest absolwentką Wydziału Wiedzy o Teatrze warszawskiej PWST (obecnie Akademia Teatralna), w przeszłości była nauczycielką języka polskiego i łaciny, a także współwłaścicielką firmy handlowej. Zadebiutowała jako scenarzystka serialu Tata, a Marcin powiedział? Jest autorką bestsellerowej trzytomowej sagi Cukiernia Pod Amorem. Autorka jest laureatką nagrody "Książka Roku 2008", przyznawanej przez Polską Sekcję IBBY, za powieść 13. Poprzeczna.
Data wydania:
2020-02-03
Status:
JEST
Wydawca:
Aleksandria
Format:
13,5x19
Rok wydania:
2017
Autor:
Małgorzata Gutowska-Adamczyk
Wydanie:
1
Seria:
Fortuna i namiętności
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.