- 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
          Do bezpłatnej dostawy brakuje
          -,--
        
        
          
          Darmowa dostawa!
        
        
        Suma 
        0,00 zł
        
      
            
        Cena uwzględnia rabaty
      
    
						
						0,00 zł
    
    0
  
    - 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
          Do bezpłatnej dostawy brakuje
          -,--
        
        
          
          Darmowa dostawa!
        
        
        Suma 
        0,00 zł
        
      
            
        Cena uwzględnia rabaty
      
    - 
              
CD MP3 Alchemia. Zaskakująca moc pomysłów, które z pozoru nie mają sensu
 
                
              
            Symbol:
              
            
        
      
                          
                          
        
            42.90
        
        
                
        
        
        
      
        
      
            
          | Wysyłka w ciągu | 3 dni | 
| Cena przesyłki | 7.99 | 
| Dostępność | 
            
                
                  Mało
                
                 | 
        
| Waga | 0.054 kg | 
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 978-83-8202-427-2 | 
| EAN | 9788382024272 | 
DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ
PRZEWROTNA KSIĄŻKA ZACHĘCAJĄCA NAS DO ODKRYWANIA MAGII, KTÓRA POJAWIA SIĘ, KIEDY TYLKO TROCHĘ BARDZIEJ ZAUFAMY NASZEJ KREATYWNEJ INTUICJI.
Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, wiceprezes agencji reklamowej Ogilvy i legenda TED Talks.Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta?
Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje na podstawie dowodów. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne - od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy.
Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy.
***
„Czytanie »Alchemii« było - tak jak obiecywał tytuł - procesem, w którym tekst na moich oczach przekształcał się w złoto. Z każdej strony regularnie i cudownie wyłaniają się tu wnikliwe mądrości dotyczące funkcjonowania człowieka i społeczeństwa. Nie przegapcie tej książki!"
Robert Cialdini,
autor bestsellera „Wywieranie wpływu na ludzi"
***
„Lojalnie ostrzegam - Sutherland jest nieprawdopodobnie miłym gawędziarzem. Roztacza przed czytelnikiem wizję baśni z tysiąca i jednej nocy, która wciąga i hipnotyzuje lekką, humorystyczną wręcz miejscami narracją (warto również czytać przypisy, w których prowadzi czasem ciekawe dyskusje... sam ze sobą). Ale uwaga - autor zamiast bajek w tok narracji wplata prawdziwe, fascynujące studia (także tysiąca i jeden) przypadków biznesowych. Ich bohaterami nie są zaś bajkowe postacie, ale menedżerowie, którym - dzięki zręcznym decyzjom i działaniom marketingowym - udała się czarodziejska sztuka przemiany ołowiu w złoto.
Przy czym jest to złoto całkowicie prawdziwe - skuteczna sprzedaż, zakończony sukcesem projekt, wymierny zysk dla firmy. Jak prawdziwe baśnie, historie przytaczane przez Sutherlanda mają też swoje morały, uczące dobrych, a czasem wręcz błyskotliwych praktyk marketingowych".
Tomasz Kulas,
redaktor prowadzący „MIT Sloan Management Review Polska" i „ICAN Management Review"
***
„Ze względu na rozwój technologiczny oraz metazjawiska społeczne realizujemy coraz bardziej złożone projekty marketingowo-sprzedażowe, które wymagają nieoczywistych połączeń, czasami nawet pozbawionych logiki na pierwszym etapie prac. Dostęp do »big data«, personifikacja działań w obszarze sztucznej inteligencji, modelowanie zachowań użytkowników, dynamiczna rewizja modelu biznesowego sprawia, że trzeba łączyć wiedzę z kontekstów ekonomicznych, technologicznych, społecznych, ekologicznych, ale przede wszystkim etycznych.Wymaga to nabycia nowych połączeń umiejętności np. analitycznych, filozoficznych, rozwoju inteligencji emocjonalnej, wrażliwości czy odporności i elastyczności psychicznej. Są one cenne nie tylko do sprzedaży produktów, ale także do promowania różnorodnych celów społecznych czy budowania kapitału społecznego.
Jak nabyć takie połączenia kompetencji i jak później trenować swoją odwagę w ich używaniu? Koniecznie przeczytaj książkę Rory'ego Sutherlanda »Alchemia. Zaskakująca moc pomysłów, które z pozoru nie mają sensu«".
Joanna Rubin, współzałożycielka agencji NewMoon Marketing, publicystka m.in. „Forbesa", „Newsweeka" i „Harvard Business Review"
                  Data wydania: 
                
                
                  
  2022-04-05
                
              
                  Status: 
                
                
                  
  Nowość
                
              
                  Wydawca: 
                
                
                  
  Zysk i S-ka / Heraclon
                
              
                  Oprawa: 
                
                
                  
  Miękka
                
              
                  Format: 
                
                
                  
  14x12,5
                
              
                  Rok wydania: 
                
                
                  
  2022
                
              
                  Autor: 
                
                
                  
  Rory Sutherland
                
              
                  Wydanie: 
                
                
                  
  1
                
              
                              Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.