-
Big data w zarządzaniu
Symbol:
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Waga | 0.48 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-208-2472-8 |
EAN | 9788320824728 |
Koncepcja big data jest traktowana jako jeden z elementów leżących u podstaw idei Przemysłu 4.0. Bez wątpienia zjawiska te silnie wzajemnie na siebie wpływają. Współczesne procesy produkcyjne generują coraz więcej danych - zazwyczaj słabo ustrukturyzowanych, powstających strumieniowo w czasie rzeczywistym. Metody big data pozwalają na praktyczne ich wykorzystywanie dzięki zapewnieniu możliwości gromadzenia, przetwarzania i analizy. Dane takie stają się następnie surowcem w zarządzaniu nie tylko właściwą produkcją, lecz także ogólnie - organizacją. To dane są coraz ważniejszym paliwem dla całej gospodarki. Idea Przemysłu 4.0 jest osią serii wydawniczej, lecz - przedstawiając koncepcję big data - konieczne jest wyjście poza zarządzanie wyłącznie procesami produkcyjnymi i odniesienie jej też do innych aspektów zarządzania.
Data wydania:
2021-12-27
Status:
JEST
Wydawca:
PWE
Oprawa:
Miękka
Format:
16x23,5
Rok wydania:
2021
Autor:
Jędrzej Wieczorkowski,Iwona Chomiak-Orsa,Ilona Pawełoszek
Stron:
310
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.