• Asertywność menedżera

32.72
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Mało
Waga 0.224 kg
ISBN 978-83-208-2082-9

DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ


We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się:
• odmawiać,
• wyrażać własne poglądy i bronić ich,
• nie bać się krytyki i reagować na nią,
• bronić się przed agresją,
• konstruktywnie wyrażać złość,
• wydawać polecenia i komunikować swoje oczekiwania,
• chwalić innych,
• prezentować siebie.
Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom różnych szczebli oraz studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych.
Data wydania:
2013-04-25
Status:
JEST
Wydawca:
PWE
Oprawa:
Miękka
Format:
14,5x20,5
Rok wydania:
2013
Autor:
Maria Król-Fijewska, Piotr Fijewski
Stron:
152
Wydanie:
2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.