-
Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znaczn
![Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znaczn Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znaczn](/images/ck406/182000-183000/Arkusze-monitoringu-i-karty-pracy-do-diagnozy-rozwoju-ucznia-z-niepelnosprawnoscia-intelektualna-w-stopniu-umiarkowanym-i-znaczn_%5B182988%5D_480.jpg)
![Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znaczn Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znaczn](/images/ck406/182000-183000/Arkusze-monitoringu-i-karty-pracy-do-diagnozy-rozwoju-ucznia-z-niepelnosprawnoscia-intelektualna-w-stopniu-umiarkowanym-i-znaczn_%5B182988%5D_480.jpg)
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność |
Mało
|
Waga | 0.598 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8309-105-1 |
EAN | 9788383091051 |
DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ
Zestaw zawiera kompleksowe narzędzie do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy.
Arkusze umożliwiają:
- dokonanie diagnozy skali rozwoju ucznia
- określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej
- ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej, niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego.
Pracę z kartami ułatwia dołączony ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym.
Trzecia część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru „Ja i otoczenie":
5. Ja - członek społeczeństwa
6. Ja i przyroda
7. Moje zdrowie
8. Ja w chorobie.