• Analiza strategiczna przedsiębiorstwa wyd. 5

49,12 zł
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7,99 zł
Poczta Polska 7,99 zł
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10,99 zł
Kurier Pocztex 11,99 zł
Kurier Pocztex (Pobranie) 14,99 zł
Dostępność Mało
Waga 0.434 kg
ISBN 978-83-208-2259-5

DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ


W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej - najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania.

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.
Data wydania:
2016-10-13
Status:
JEST
Wydawca:
PWE
Oprawa:
Miękka
Format:
16,5x23,5
Rok wydania:
2016
Autor:
Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska
Stron:
240
Wydanie:
5
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.