-
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa wyd. 5
![Analiza strategiczna przedsiębiorstwa wyd. 5 Analiza strategiczna przedsiębiorstwa wyd. 5](/images/ck406/179000-180000/Analiza-strategiczna-przedsiebiorstwa-wyd-5_%5B179760%5D_480.jpg)
![Analiza strategiczna przedsiębiorstwa wyd. 5 Analiza strategiczna przedsiębiorstwa wyd. 5](/images/ck406/179000-180000/Analiza-strategiczna-przedsiebiorstwa-wyd-5_%5B179760%5D_480.jpg)
Symbol:
49.12
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność |
Mało
|
Waga | 0.434 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-208-2259-5 |
EAN | 9788320822595 |
DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ
W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej - najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.
Data wydania:
2016-10-13
Status:
JEST
Wydawca:
PWE
Oprawa:
Miękka
Format:
16,5x23,5
Rok wydania:
2016
Autor:
Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska
Stron:
240
Wydanie:
5
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.