• 144 najważniejsze niemieckie rzeczowniki

35.92
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Poczta Polska 7.99
Poczta Polska (Odbiór w punkcie) 10.99
Kurier Pocztex 11.99
Kurier Pocztex (Pobranie) 14.99
Dostępność Mało
Waga 0.476 kg
ISBN 978-83-8175-145-2

DARMOWA DOSTAWA OD 299,00 ZŁ


Język niemiecki.
Poziom A1-B1
Poznaj najczęściej używane w języku niemieckim rzeczowniki, by z łatwościąwykorzystywać je w codziennej komunikacji.
Książka Agnieszki Drummer i Agnieszki Sochal pozwoli ci na szybką i efektywną naukęrzeczowników niemieckich. Dlaczego akurat tej części mowy? Ponieważ w językuniemieckim jest ona najliczniej reprezentowana. W końcu im szybciej opanuje się to,co jest w języku obcym najczęściej używane, tym szybciej można zacząć się w nimkomunikować.
Cały materiał został przygotowany na podstawie słownika „A Frequency Dictionary ofGerman", który zawiera listę kilku tysięcy najczęściej używanych wyrazów w mówionym ipisanym współczesnym języku niemieckim. Poznanie tych słów wraz z najczęstszymkontekstem ich występowania to pierwszy krok do znajomości niemieckiego.

Naopracowanie każdego rzeczownika składają się trzy części:
ŁATWE zawiera najprostsze zdania i najpopularniejsze znaczenia omawianego hasła.Służy jako wprowadzenie lub powtórzenie wiadomości na temat danego słowa.
TRUDNE zawiera przykłady użycia prezentujące słowa w bardziej skomplikowanychkonstrukcjach gramatycznych, jak np. rzeczowniki złożone.
CIEKAWE to zbiór wybranych myśli znanych osób czy dowcipów, w których znalazły sięomawiane rzeczowniki.

Oprócz listy 144 najczęściej spotykanych w języku niemieckim rzeczowników wpodręczniku znajdziesz część ogólną, poświęconą zagadnieniom gramatycznym potrzebnymprzy nauce rzeczowników, takim jak rodzaj rzeczownika, zasady tworzenia liczbymnogiej czy odmiana przez przypadki.
Data wydania:
2020-09-16
Status:
JEST
Wydawca:
Poltext
Oprawa:
Miękka
Format:
16,5x23,5
Rok wydania:
2020
Autor:
Agnieszka Drummer,Agnieszka Sochal
Stron:
284
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.